Zakaria Labyad
Date of Birth 09.03.1993
Age 31
Nat. Morocco  Morocco
Height 1,75m
Contract until Dec 31, 2025
Position Attacking Midfield
Foot both
Current club Yunnan Yukun
Interested club PSV Eindhoven

Stats 23/24

Competitionwettbewerb
Total 23/24: 2334
1333
9-1
1--
probability 0 %
0 %
Last valuation: Dec 29, 2013
Share this rumour

Zakaria Labyad will zu PSV zurück

Sep 8, 2013 - 12:54 AM hours
Zakaria Labyad trok vorig seizoen van PSV naar Sporting Lissabon. Zijn transfer maakte heel wat ophef. Nu de financiële crisis bij Sporting verder woedt mag hij weg. Hij bood intussen zijn excuses aan bij PSV en wil dolgraag terug naar de lampenclub.

"Ik heb een verkeerde keuze maakt’, aldus Labyad in Voetbal International. "Ik dacht dat ik er al klaar voor was. Ik kon een prachtig contract tekenen bij een club die de halve finale van de Europa League had gehaald, maar na een jaar in het buitenland moet ik concluderen dat ik te vroeg ben vertrokken."

Labyad vertrok bij PSV na heel wat juridisch getouwtrek met slaande deuren voor amper één miljoen euro. "Het is een lastige situatie. Een terugkeer naar Nederland is het beste. Ik moet weer gaan voetballen en mezelf weer gaan ontwikkelen. Ik mis Nederland ontzettend. In Lissabon ben ik tot het besef gekomen dat ik heel veel aan PSV te danken heb en dat ik me niet netjes heb opgesteld."

Het is nog maar de vraag of ze bij het vernieuwde PSV liggen te wachten op de komst van Labyad. "Ik heb mijn excuses aangeboden aan Marcel Brand. Hij zei me dat hij me nog steeds als een goede voetballer ziet, maar dat er veel is gebeurd."
Labyad wechselte vor Kurzem von PSV zu Sporting. Jetzt meint er der Wechsel wäre zu früh gewesen, entschuldigt sich bei PSV und will wieder zurück.
Transferperiode ist zwar schon wieder vorbei, vll wird's aber im Winter was?
Quelle stellt in Frage ob man ihn überhaupt beim neuen PSV gebrauchen kann.

•     •     •

Lebenslang Grün-Weiß!
Zakaria Labyad will zu PSV zurück |#1
Sep 8, 2013 - 1:40 AM hours
Philip Cocu/Marcel Brands haben schon gesagt das da kein raum ist für Labyad, der auch bei das PSV Publikum nicht mehr geliebt ist :)

•     •     •

since 1892
Zakaria Labyad will zu PSV zurück |#2
Sep 8, 2013 - 9:36 PM hours
Der Junge hat eindeutig ein Mentalitätsproblem. Wenn er sich endlich den Arsch aufreißen würde, dann würde Sporting auch mit ihm planen....
  Post options
Do you really want to delete the complete thread?

  Moderator options
Do you really want to delete this post?
  Alert this entry
  Alert this entry
  Alert this entry
  Bookmark
  Subscribed threads
  Entry worth reading
  Entry worth reading
  Entry worth reading
  Post options
Use the thread search if you want to move this thread to a different thread. Click on create thread if you want to turn this post into a stand-alone thread.